A true love story - chapter 115

Innan vi ska åka tillbaka till lägenheten står jag kvar och kollar på det ängalika huset, det såg verkligen ut som ett mini pallatts och det var bara så otroligt vackert! Kan inte vänta tills bröllopsdagen, smekmånaden och tills dagen vi föder vårat barn. Jag har inte än berättat för Justin att jag är gravid men jag vet att han så mycket vill bli pappa och fick reda på det förns igår, vi kommer bli så otroligt lyckliga och ingenting kan stoppa oss!


Nästa morgon vaknade jag av ett illamående, ett bekant illamående. Jag tog bort Justin's arm som låg slappt runt min famn och sprang fort till toan. Justin knackar på dörren men jag ignorerar det för jag orkar inte resa mig upp. All kraft var borta och så snart öppnar han upp dörren med en kniv.

- Älskling! Hur är det? Jag hörde hur du.. spydde. Hur mår du?
- Justin, helt ärligt så.. Sa jag och pausade i några sekunder.
- Vadå? Säg nu!

Jag reste mig hastigt upp och spydde ännu mer och när jag väl slutat satte jag mig ner igen på toagolvet med Justin brevid mig.

- Sanna, berätta, vad är det?
- Justin, jag är gravid.

Jag såg hur hans min först blev chockad och som en besviken min men så snart förändrades den till ett stort leénde och en hård kram.

- SKOJAR du älskling? Det är ju underbart!!! Hur länge har du varit det?
- Runt 4 veckor bara, men fick reda på det förns i förrigår.
- Varför har du inte berättat något?
- Jag vet faktiskt inte, inte fått rätt tillfälle, vilket detta inte heller var men vart lite tvungen, haha! Sa jag och klämde fram ett leénde.
- Okej, är så glad! vi behåller väl barnet?
- Jag antar det, men mamma eller någon vet inget, förutom Olivia och Klara.
- Aa okej, men snart dags att berätta?
- Jo, vi kan väl bjuda över dem hit ikväll på middag? Mamma och Pattie?
- Jo, ska ringa mamma på en gång och fråga! Sa Justin och reste sig snabbt upp och gick ut med telefonen mot örat.

Efter 5 minuter kommer han in igen och berättar att Pattie och mamma kan komma över fick jag lite panik över vilken middag vi ska laga.

- Vad ska vi äta då? sa jag och reste mig sakta upp för att inte få upp nästa spya.
- Jag vet inte, kött och potatis? Om vi ens kan laga det, haha! Sa Justin och hjälpte mig till sängen.
- Jo, såklart vi kan! Senaste tiden har vi lärt oss ganska så mycket, så det klarar vi väl av!
- Okej, men jag springer ner och handlar på en gång, om det funkar för dig att vara själv ett litet tag?
- Jo visst, spring du! men skynda! Sa jag medans justin satte på sig skorna.

När han väl gått började jag ta fram kläder och se vad jag skulle ha på mig. Jag kollade runt lite i garderoben och hittade en vit klänning med svart rosettband på som jag tyckte passade fint. Jag klädde på mig och sminkade mig snabbt och så strax efter det kom Justin hem med maten och även efterrätt.

Justin började laga medans jag plattade mitt hår som stod åt alla håll. Sen när jag väl var klar var det Justin's tur att göra sig i ordning och jag började koka potatisen och vispade grädden till kladdkakan som var efterrätten. När Justin var klar började han duka och jag ringde hit mamma och bad dem att komma lite tidigare och efter 20 minuter kom dem fram.

- Hej mina älsklingar! sa Pattie och kramade oss.
- Hej min snutteplutt! Sa mamma och pussade mig på pannan.

Så pinsamt när föräldrar håller på såhär, men när det bara var vi brydde vi oss inte, det var liksom gulligt! Vi satte oss ner vid bordet och Justin började servera.

- Så, det är väl en anledning till att vi kommit hit? Frågade Pattie.
- Ja, det är det! Det beror inte bara på det vi har att berätta utan även brölloppet o så! Sa jag och log osäkert.
- Vi har hjälpt er att boka kyrkan här i närheten, jag är inte så jätte glad över att ni gifter er så tidigt men jag ser faktiskt redan nu att du inte kommer få någon bättre. Sa mamma och la sin hand varmt över min på bordet.
- Tack mamma! sa jag och höll i hennes hand och log.
- Men nu får ni berätta, håller på dö av nyfikenhet! Sa mamma och log mot mig och Justin.
- Jo mamma, grejen är den att jag är.. gravid.

----------------------------------------------
Dålig uppdatering, sluta påminn! jag vet :P Haha! Snart är storyn slut :( NOOO!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neej!,slut?!...Fan -.-

2011-01-08 @ 10:51:06
Postat av: Anonym

Meeeeeer omg nu ja älskar den!!!!!!! <333333

2011-01-08 @ 10:54:51
Postat av: emma

kan ni inte börja på en ny novell sen? :)

2011-01-08 @ 10:59:33
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: Anonym

nejje den får ju inte va slut! ni är gryma oh novellen är super! :D mera! x)

2011-01-08 @ 11:00:11
Postat av: felicia

Jätte bra! Vill ha mera nu:-) den får inte ta slut..

2011-01-08 @ 11:00:23
Postat av: felicia

Jätte bra! Vill ha mera nu:-) den får inte ta slut..

2011-01-08 @ 11:00:23
Postat av: felicia

Jätte bra! Vill ha mera nu:-) den får inte ta slut..

2011-01-08 @ 11:00:24
Postat av: bella

neeje, den får bara inte vara slut än! ;P

meer!<33

btw ni äger!<3

2011-01-08 @ 11:05:51
Postat av: Sara

omg skiit bra skriv meera xdd <3

2011-01-08 @ 11:07:35
URL: http://ssarraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeraaaaaaa!!!

2011-01-08 @ 11:45:36
Postat av: jennie

meeer eeeer nneeeejjjjj den får inte ta slut !!!!!

2011-01-08 @ 11:55:33
Postat av: Clara

Omg! Undrar hur dom kommer reagera..jaja,skriv mer! :D

2011-01-08 @ 12:00:32
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Nada

Jätte bra längtar till den nya novellen

2011-01-08 @ 12:15:27
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Nora

NEEEEEEEJ den får inte a slut:( MEEEEEER:)<3

2011-01-08 @ 12:42:45
Postat av: linn

Neeeejj, den får inte vara slut ! :'(

2011-01-08 @ 12:48:09
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer nu snällaaaa :D

2011-01-08 @ 13:32:25
Postat av: Siis

NOOW, ni kan väl börja på en ny sen? ;D

2011-01-08 @ 13:41:58
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Malin

Du gav mig en hjärtattack när du sa att förra va sista avsnittet...jag vill inte att den ska vara slut!! :'(...den är så jäkla bra!! :D

2011-01-08 @ 13:44:07
Postat av: Anonym

ååhh så bra :D :D :D

2011-01-08 @ 13:52:51
Postat av: Anonym

BAAMM BAAM BAAAAAA! :O

VAD händer?

Blir de arga? Blir de glada?

Det får vi se i nästa kapitel!



FAIL XD MER

2011-01-08 @ 13:54:23
Postat av: V

Otroligt bra (Y) !! :D

2011-01-08 @ 14:35:15
Postat av: pm

Super bra!!..men undrar hur hennes mamma och Pattie tar det...MEEEEER! :D

2011-01-08 @ 14:35:30
Postat av: Laura

Omg, mer! :D

2011-01-08 @ 14:48:15
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: sannalundberg

Nej jag blir faktist lite depp över att storyn snart är slut! Men ni har verkligen lyckats bra med att skriva denna novell!



längtar tills nästa kapitell!<3

2011-01-08 @ 15:09:27
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: isabell

nej! mera! kommer du att börja på en ny novell när denna är slut? :DD

jag ÄLSKAR VERKLIGEN DENNA NOVELLEN!

2011-01-08 @ 15:18:30
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKITBRA!!! :D

OCH DOM MÅSTE BEHÅLLA BARNET! :)

haha, undrar bara hur hennes mamma kmr reagera ;P



MEN IAF, ÄLSKAR ERAN NOVELL!!! ♥

SKRIV MEEEEEEEEEER!!!

2011-01-08 @ 15:44:15
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Tess o tilda

Åhh vi vill inte att den ska ta sluuuut x( men iaf jättebra kapitel, helt klart favoritnovellen!!! Kram.

2011-01-08 @ 16:52:29
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Therese

2011-01-08 @ 16:53:08
URL: http://Therew
Postat av: Therese

Skitbra novell :D

2011-01-08 @ 16:53:58
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Hannah <3

omg skiit bra :)

2011-01-08 @ 17:40:38
Postat av: Anonym

vart är klänningen köpt haha XD

2011-01-08 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0