One less lonely girl - chapter 65

Jag stod inte ut av hans dryghet så jag tog mitt täcke och min kudde och la mig i soffan vid TV:n. Så dryg och otrevlig som Justin är, så kan han inte ens öppna sin mun och be mig komma tillbaka till sängen. Innan jag la mig ner vände jag mig om för att se om han ens märkt att jag gått upp ur sängen. Men där låg han med sin iphone i handen och ett stort leénde på läpparna att han inte ens märkte att jag lämnat sängen. Var det Selena han messade med nu igen?



Jag vaknade vid åtta tiden nästa morgon av att jag låg så otroligt oskönt i soffan. Jag satte mig upp och kollade på Justin som låg och sov. Varför gör han som han gör? Varför ljuger han för mig och håller på och är dryg? Vad har jag gjort? Jag gick ut på balkongen och kollade på den vackra utsikten, solen värmde mitt ansikte. Jag gick in igen och satte mig brevid Justin i sängen. Jag kollade på hans fridfulla ansikte och ville bara lägga mig brevid honom och hålla om honom. Men det skulle bara bli fel. Plötsligt vibreade det till på Justins nattduksbord. Han hade fått ett sms på sin iphone och jag kunde inte motstå att läsa det.

*Haha vi kanske kan ses när du kommer hem igen? Du kommer inte ångra det ;) Puss *


Så stod det. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick till skickade sms, personen han smsade med hade inget namn uttan hete bara 'sweet'. på et sms stod det:

*Haha, men säg vad du heter? Snälla :* *

Hon svarade:

*Haha gubben, vi har träffats förut (a) puss*


Jag skrev upp hennes nummer och ringde från min mobil på dolt nummer. Signalerna gick fram och plötsligt svarade hon:

*-Hej det är Nathalie*

Jag la snabbt på luren och satt helt stilla. Fyfan!  Det kändes som att mitt hjärta brast. Jag tog upp min väska och började packa ner mina kläder i väskan. Jag satte på mig en blommig kjol och ett vitt linne. När jag stod inne i badrummet och packade ner mina saker i min neceser ropde plötsligt Justin på mig:

-Melody!
-Ja? Sa jag och gick ut till honom.
-Vad fan håller du på med? Sa han och kollade förvånat på mig.
-Jag packar ser du väl?
-Ja det ser jag, men varför?
-För jag är trött på att bli behandlad som skit av dig. Dom här senaste dagarna har det kännts som att du inte vill ha mig längre. Och nu när jag vet vad och vem du skriver med så orkar jag inte längre. Det är slut mellan oss.
-Men va?! Justin ställde sig upp och gick fram till mig.
-Ja..
-Vadå slut mellan oss? Skojar du med mig?
-Skojar du med mig? Så som du behandlade mig igår..alltså jag har inga ord! Jag känner inte dig längre.

Han kollade på mig och jag såg hur tårar rann ner från hans kind.

-Melody..Förlåt. Jag har inte tänk på hur jag har behandlat dig. Jag har varit självisk och respektlös. Förlåt.. Jag vet att jag gör så mycket fel, men du är den enda som känner mig, som älskar mig för mitt riktiga jag och jag älskar dig så jävla mycket. Så mycket att jag glömmer bort att jag kan mista dig. För det känns som att det kommer vara du och jag livet ut. Jag är ledsen, snälla Melody.. Jag mig inte utan dig.

Jag kollade på honom och såg hur ledsen han va.

-Varför smsar du med henne då? Frågade jag.
-För..Jag vet inte, hon är lite som du, vet vad hon ska säga för att göra mig glad. Men ingen får mig att känna som du. Du är min bästavän och min eller var min flickvän och jag vill verkligen inte att det ska ta slut! Då är mitt liv över Melody.

Jag kollade på honom och gick sedan fram till honom och kramade honom hårt. Jag hörde hur han snyftade och jag kände hur jag också blev tårögd.

-Jag klarar det inte heller utan dig. Jag älskar dig Justin. Men det är inte första gången du gör såhär, och jag har gett dig all världens chanser och snart är dem slut. Bara så du vet! Sa jag.
Han tog sina händer på mina kinder och kysste mig.

Det var inte bra än,  han måste kämpa för det här.

------------------------------------------------------------------------
Ska hon förlåta!?
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ de är drygt när dom förlåter så snabbt i alla noveller! vill ha drama...tycker hon ska dra där ifrån<3

2011-03-01 @ 23:46:31
Postat av: Anonym

omg:o

2011-03-01 @ 23:48:30
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME!

ÄLSKAR ERAN BLOGG!!!!!!<3



hon ska nt förlåta på en gång, utan han ska få kämpa lite först



SKRIV MEEEEEEER!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

2011-03-01 @ 23:53:49
Postat av: Madelene

Klart hon ska förlåta honom, men han ska få kämpa lite för det. Han ska få inse vad det är han kan mista. Han behöver öppna ögonen och inse att han inte kan ta henne för givet bara sådär.

2011-03-02 @ 00:14:44
URL: http://madelenemoren.blogg.se/
Postat av: Madelene

Skitbra btw ;)

2011-03-02 @ 00:15:01
URL: http://madelenemoren.blogg.se/
Postat av: Julia

NEJ FÖRFAN! inte nu iallafall xD, han måste få lida och kämpa för henne! Dryg som han varit!!

2011-03-02 @ 00:25:04
Postat av: paula

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, aså vafan händer hmmmm

2011-03-02 @ 00:31:43
Postat av: pm

MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! <3333333

2011-03-02 @ 00:33:27
Postat av: Maria

Omg! De får inte göra slut! :o och varför snackar han me natalie! :@

MEEEER!:D:D<3<3

2011-03-02 @ 01:02:25
Postat av: Sofie

om han inte litar på henne när hon berättar om stalkern ska hon dumpa honom!!

2011-03-02 @ 01:18:05
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej hon ska jävlas med honom, och hon ska träffa den där tjejen och misshandla henne! haha

2011-03-02 @ 02:01:22
Postat av: Linnéa

men seriöst, först är de ihop, gör slut, blir ihop, gör slut, blir ihop, gör slut.. SNÄLLA BESTÄM ER?!! det är bara jobbigt att dem ska hålla på så.. -.-'

skriv ist så dem är snälla mot varann & nt gör slut lr blir arga.. jag tkr det här ska va en mer glad & positiv novell, nu skriver den så det bara händer massa negativt o så, tkr nt om det..

men jag älskar er novell, är beroende ! :D <33

2011-03-02 @ 02:51:04
URL: http://linneabeun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeer

Han ska få kämpa xD

2011-03-02 @ 02:55:59
Postat av: Julia

Skit bra meeeeer



Nej han ska få kämpa för henne (L)

2011-03-02 @ 06:03:23
Postat av: Anonym

han får fan ta och kämpa.. haha :)

2011-03-02 @ 06:04:28
Postat av: Julia

Skit bra meeeeer



Nej han ska få kämpa för henne (L)

2011-03-02 @ 06:04:52
Postat av: Lina

Hon ska inte förlåta på en gång, han ska få ta bort allt från sin mobil och byta lösenord. Då känner han säkert det melody känner.

2011-03-02 @ 06:05:21
URL: http://realbeliebers.blogg.se/
Postat av: Cornelia

HON MÅÅÅÅÅÅSTE FÖRLÅTA!!!! :D

2011-03-02 @ 07:04:55
Postat av: bella

han ska få kämpa & hon ska förlåta. ;)

-meer!<3

2011-03-02 @ 07:49:07
Postat av: emma

Naaw man blir ju tårögd <3

2011-03-02 @ 07:52:55
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: B E C C A

Förlååååååååååt honom... fast nä.. eller jo, haha jag kan inte bestämma mig xD

2011-03-02 @ 08:04:02
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: bieber fan

asså fan vad bra.. men nu måste dey hända något kuligt eller romantiskt så det inte alltid är månniskor som görs illa eller stalkers som är helt säriga:)

men Älskar eran blogg

2011-03-02 @ 08:04:42
Postat av: OliviaBieber.<3

Mer :) Ett tips, det blir roligare om Justin får lida för sina misstag, och kämpa för att gott göra dem ;)

2011-03-02 @ 08:14:05
Postat av: Anonym

Man vill ju inte att dem ska göra slut men ändå så tkr jag hon borde göra det ..

2011-03-02 @ 09:00:37
Postat av: Justin Bieber story

hon ska förlåta men han ska få käämpa!!

2011-03-02 @ 09:10:33
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han ska få kämpa lite men sen ska dom alltid va tsm o biebergasm o biberbarn xD ;)

2011-03-02 @ 09:30:42
Postat av: Anonym

asbra !!

neej, hon ska nt förlåta hnm än .. lixom haahah :)<3333

2011-03-02 @ 09:59:41
Postat av: johanna

han ska fan få kämpa jag tycker melody ska leka lite och se vad han går för sen kan hon förlåta :)

btw grymt bra blogg..sträck läser ju fö fan :)

2011-03-02 @ 10:00:49
URL: http://jollybee.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer mer mer :D

2011-03-02 @ 10:01:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Den ee jättebra<3

Men vet faktiskt inte om hon ska förlåta honom :/

Men kan ni ta upp något man blir glad av för jag mår som dåligast :/ <3

Men Meeeeeeeeeeer!!

2011-03-02 @ 15:55:42
Postat av: Emilia

Titta gärna in min novell blogg !!! snälla ps om Justin bieber

2011-03-02 @ 16:21:49
URL: http://justinbiebersagan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HON MÅSTE FÖRLÅTAA HONOM! och han måste kämpa för henne!!!!!! :)

2011-03-02 @ 17:06:31
Postat av: Beata

MERA! är ju helt jäkla fast! snälla bättre uppdatering ;)<3

2011-03-02 @ 17:18:04
URL: http://beatabergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

MORE BABY MORE -----.....-.-.

2011-03-02 @ 17:56:08
Postat av: Anonym

ASBRA!!

hon ska nt förlåta hnm än han får lida lite ;)

meer! <3

2011-03-02 @ 18:14:16
Postat av: jossanbieber

meeeer, snälla skriv mer redan ikväll, kan inte vänta xD

2011-03-02 @ 18:23:10
URL: http://myjustinstories.blogg.se/
Postat av: Hannah

jag tkr att hon går där ifrån och han ska få kämpa för henne och att dom inte ska bli ihop så snabbt utan att det tar ett tag och han får verkligen kämpa hårt:) men skiit bra novell, är helt fast:)

2011-03-02 @ 18:23:44
Postat av: Anonym

lite längre nästa gång?

2011-03-02 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0