One less lonely girl - chapter 83

Nu vart han riktigt rädd och satte händerna för ansiktet och lutade sig framåt. Jag kramade honom försiktigt och vågade inte fråga vad som står på, men jag måste få veta.

- Justin berätta nu, du vet att du kan lita på mig.
- Det är inte så att jag inte kan lita på dig, för det vet jag att jag kan. Men jag kan inte berätta, jag FÅR inte berätta.

Han betonde FÅR som om att han vart hotad eller så. Vad var det som stod på egentligen?



Eftersom klockan var mycket orkade jag inte bry mig för tillfället om varför Justin betedde sig så här.

- Om det verkligen är ett så stort problem, vet jag inte vad jag ska göra. Jag går och lägger mig, sa jag lite halvt sorgligt.

Jag reste mig upp från soffan där Justin satt med datorn i knät, som han snabbt la undan och ställde sig upp. Han tog tag i min axel så av en ren reflex vände jag mig om.

- Vad? sa jag irriterat.
- Får jag sova med dig? frågade han. Den här gången hade han inte sina hundvalpsögon, utan han hade bara sitt neutrala ansiktsuttryck som jag faktiskt älskade. 

Jag funderade några sekunder, slängde en blick på ytterdörren och tänkte på att pappa inte skulle vara hemma i natt. 

- Om du vill, sa jag känslokallt och började gå mot badrummet.
Jag tvekade, eftersom Justin håller på som han gör. Han vill inte berätta, eller jo han ville ju, men han kunde inte. Tänk om han gör någonting riktigt olagligt? Tänk om han gör något som kommer förstöra allt mellan oss? Medan jag tog bort sminket tänke jag på vad som håller på att hända med oss. Vi har problem. Man kanske kan tro att vi inte älskar varandra längre, eftersom vi inte alltid går runt och håller hand, eller alltid skrattar med varann. Jag älskar Justin, jag tänker inte förlora honom. Om han gör något olagligt, tänker jag inte polisanmäla honom, jag tänker stå vid hans sida, fast fortfarande få honom att sluta.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag gick in i badrummet där Melody stod och borstade tänderna. Hon är nog den vackraste jag vet. Med tanke på allt vi gått igenom tillsammans, vill jag säga det jag håller hemligt för henne. Eller ja, det är ju inte för henne, det är för alla. När Melody sa att en kille hade ringt och sagt att om jag inte ger honom det han vill ha kommer jag dö... Jag visste precis vad han ville ha, och jag visste varför. Men jag skulle aldrig ge honom det.

- Vad tänker du på Justin? frågade melody när hon var klar.
- Dig.
- Varför?
- Jag älskar dig, stört mycket, sa jag och kramade om henne, och hon kramade tillbaka, hårt.
- Aldrig, viskade hon.

Hon vände upp ansiktet mot mig och jag kysste henne, först mjukt och sedan hårdare. 

- Jag har saknat dig, viskade jag försiktigt medan vi fortsatte kyssas. 

Vi gick, fortfarande ihopklistrade, in till sovrummet, jag gick baklänges och Melody framlänges. Jag kände hur sängen stötte till mina knäväck så jag ramlade och landade med ryggen mot sängen och Melody flög så hon nu låg med magen på mitt ansikte. Vi rullade ner från sängen, och jag hann inte förstå hur det gick till men helt plötsligt låg vi på golven bredvid sängen. Båda två började asgarva. 

- HAHAHAHAHAHA fan vilka skills du har Bieber!
- HAHA du kunde väl säga att sängen var där!! skrattade jag ställde mig upp. Jag höll fram händerna mot henne så jag kunde dra upp henne.
- Haha förlåt sötnos! sa hon och hoppade upp i min famn så vi ramlade igen, på sängen. 

Hon låg nu ovanpå mig, och kollade in i mina ögon.

- Hej, sa jag och försökte att inte började skratta.
- Hallå där, sa hon och såg ut som ett mongo. 

Men jag försökte att inte skratta bara för att se vad hon skulle göra. Hon började skratta för sig själv, och när jag såg allvarlig ut slutade hon att skratta och började rodna. Då kunde jag inte längre hålla mig för skratt och började skratta som en galning. Hon fattade på en gång att jag bara drev med henne, så hon tryckte sin panna mot min bröstkorg och skrattade hon med, tills hon lyfte upp huvudet mot mig och log. Jag la min hand på hennes nacke och kysste henne. Den andra handen la jag på hennes rumpa, hon satte händena på varsin sida om mig på sängen och gjorde så vi rullade runt. Så jag nu var överst. Vi slet snabbt av varandras kläder så vi låg nu under täcket, utan kläder. Efter någon minut av vilt kyssande slutade jag.

- Vad gör du? frågade Melody när jag la mig bredvid henne.
- Alltså... suckade jag.

Jag visste inte vad jag skulle säga när jag låg där och kollade på Melody, min Melody. Jag hade världens dåligaste samvete för att jag ville säga det jag hållt hemligt för henne. Melody suckade djupt, satte på sig sina trosor och sin stora t-shirt och ställde sig upp. Hon kollade ner på mig och såg väldigt irriterad ut.

- Vad är problemet? frågade hon.

Jag svarade inte, jag gick fram och tog tag i hennes midja med båda händerna så att våra kroppar va mot varandras. Jag kollade in i hennes ögon på en decimeter avstånd. Jag orkade inte gå runt och tänka på det. Jag tänkte berätta för henne.

-----------------------------------------------------------

HEJHEJ. Nu säger jag förlåt åt Ronya och Alice, för deras dåliga uppdatering! Ne skoja dom e jätte duktiga, det tar faktiskt tid att skriva ett inlägg ;)

Och det vet jag eftersom jag nyss skrev ett inlägg, fast jag har ju gjort det förut. Nu gjorde jag det eftersom Ronya, ehm, haha... Ja , hon e lite seg. Så jag skrev ett inlägg.... Och dom har nu (tycker jag) en jävligt bra plan på fortsättningen, HEHEHEHEHE. Aa, men hoppas ni gillade det.

/ TESSI BIEBER CASSERBLAD  (adda facebook)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!

2011-03-27 @ 21:34:31
Postat av: Anonym

omg asbra!!!!!!!!!

2011-03-27 @ 21:37:45
Postat av: Lisa

Du är så jävla grymmm tessi! man förstår direkt att det var du som skrev för den var så grymt bra värsta talangen ju:D

haha fast ronya och Alice är självklart också fett bra!:D

2011-03-27 @ 21:40:19
Postat av: kändisblogg

SKIT BRA!! :D

2011-03-27 @ 21:52:54
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: ronja

asså man kan ju inte bara sluta där?!?! :o

2011-03-27 @ 21:53:22
Postat av: Anonym

OMG MER!!!!!!!!! <333333333333333333333

2011-03-27 @ 21:54:08
Postat av: Anonym

Killen vill ha Melody! det tycker jag hihi :))) <3

2011-03-27 @ 21:54:49
Postat av: ett förslag :)

Den där killen ska inte ha pengar eller så, utan han vill ha Melody!



Ett litet förslag :)

2011-03-27 @ 21:55:33
Postat av: Julia

Killen vill säkert ha Melody! För Justin har gott om pengar om det är det killen vill ha! Men nej, jag tror att det är Melody för det är något Justin aldrig skulle släppa taget om!

2011-03-27 @ 21:58:10
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Olivia

Vänta nu.. Nu hänger jag inte med, Hur många är det som bloggar på denna blogg igentligen?? Jag trodde det var två! HIHIHI MEN AS BRA BLOGG OCH INLÄGG!



JAG ÖNSKAR DET KOM NYA INLÄGG VARJE TIMME!! HIHI



MER

MER

MER

MER

MER

MER

MER

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

2011-03-27 @ 22:15:09
URL: http://tropicchilli.blogg.se/
Postat av: lillelin

aahhahah snälla skriuv 134567890 inlägg o dsgen det är så bra!!!!!!!!!!!!!!! och vänta meeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-03-27 @ 22:17:24
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Han vill ha Meldoy!



Meeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaa :D

2011-03-27 @ 22:19:39
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså det kan typ vara en som vill ha Melody och så

2011-03-27 @ 22:27:19
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-27 @ 22:30:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elin

Kom på nu att han vill ha Melody ;) , men Justin är stark och killen kommer ej få henne :D

2011-03-27 @ 22:30:47
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: isabell

såå nyfiken.

grymt bra ialf :D

2011-03-27 @ 22:48:30
Postat av: paula

killen vill ha melody! :O omg, va bra! bättre uppdatering tkr jag

2011-03-27 @ 22:49:25
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: bella

bra, mera, men sexet blev stört.... ;)

2011-03-27 @ 23:18:50
URL: http://justbieber.bloggspace.se
Postat av: josefine

Vad ska han berätta!? åhh vill veta !!! jättebra kapitel (yyy

meeer!

2011-03-27 @ 23:19:07
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra!! Jag älskar eran story så jävla grym ! Ni hgör varje chapter spännande!

2011-03-27 @ 23:27:29
Postat av: emma

Å fan vad bra! Meeeeeeeer <3 alla ni 3 är ju super duktiga :D

2011-03-27 @ 23:28:04
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Sofia

azuuum:)

2011-03-27 @ 23:59:49
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GAL1 BRA!

ÄLSKAR ERAN NOVELL♥



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEER!!!!! :D

2011-03-28 @ 00:49:17
Postat av: fia

OMG!! Meeeer :D

2011-03-28 @ 07:38:24
Postat av: bella

killen vill ha melody? omgnn skiiit bra!

-meer!<3

2011-03-28 @ 07:59:49
Postat av: Bettan<3

Jäättebra<3

Meeeeeeeeer!!!!

2011-03-28 @ 15:46:04
Postat av: IdaJennySofia

hej vill ni att justin ska vinna pris för bästa låt & bästa sångare/artist? :)

gå då in på där du hittar länkarna till vars man kan rösta på han:



http://bloggida.blogg.se/2011/march/rosta-d.html#comment



kram Ida!

ps. det går att rösta flera gånger

2011-03-28 @ 17:17:37
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Clara

OMB MER MER MEEEER!!!

2011-03-28 @ 18:12:18
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej ni är grymt bra på att skriva jag själv skriver och gillar det men ni har grym talang man blir som bessat!när ni är klar med denna skriv en ny och en ny och en ny osvosv//love ....imponerat bieber fan!

2011-03-28 @ 18:32:03
Postat av: lillelin

jag ahr ne tävling på min blogg jag kommer också prataa om den pesronens blogg! nu får vara med ;)

2011-03-28 @ 19:00:29
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Sofie

läs gärna min novellblogg också! :)

www.storiesaboutjb.blogg.se heter den :)



förlåt om ni inte gillar sånna här kommentarer, ni får ta bort den om ni inte vill ha den :(<3

2011-03-28 @ 19:49:56
URL: http://sofiestalros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0