One less lonely girl - chapter 109

MELODYS PERSPEKTIV

Jag sprang hem till mig och kastade mig i sängen. Fyfan! Tänk om den här skit saken har fått vårat förhållande att rasa, så får det inte vara! Jag klarar mig inte utan honom, han är mitt liv!
Men samtidigt så har han behandlat mig jätte dåligt när Selena var inne i bilden och det var inte mitt fel att Enrique kysste mig.. Vad ska jag göra? Och vad kommer hände mellan mig och Justin nu?




När jag var nära på att somna började mobilen vibrera och jag tog upp den och kisade för att kunna kolla på det starka ljuset. På skärmen stod det 'Älskling'. Jag visste inte om jag ville svara eller inte men tillslut tryckte jag på grön lur. Det vart nu alldeles tyst och jag avbröt den pinsamma tystnaden.

- Hallå, vad vill du?
- Jag ville bara.. prata. Det gick så fort när du gick och jag ber om ursäkt. Det är ju bara en förbaskat dum filmroll och inga känslor inblandade, men.
- MEN vadå? Vad ska du komma med nu? Att du inte gillar honom? Nej, det gör inte jag heller, inte på det viset och kommer aldrig göra det. Som du säger, det är bara en dum filmroll utan känslor, sa jag.
- Men jag vet, jag vet att du aldrig skulle göra något sånt mot mig men det är bara så jobbigt att se hur han kladdar på dig och..
- Men Justin det är bara film eller hur? avbröt jag honom.
- Jo men,
- Du måste lita på mig, och du lovade att stötta mig, eller hur? avbröt jag honom än en gång.
- Du har rätt, förlåt! Kom över hit genast.
- Klockan är typ elva, jag måste sova snart?
- Men sov bara här, saknar dig och din närhet redan! Pallra dig hit genast så kan vi prata. PUSS.

Jag hann inte svara innan han la på. Jag började le lite för mig själv med tanken på hur gulligt det var av honom att ringa upp. Jag drog på mig jackan och skorna fort och sprang sedan hem till Justin. Det hade börjat regna så jag sprang det fortaste jag kunde sista biten för att komma in så fort som möjligt.

Såklart hade jag redan hunnit blivit dyngsur när Justin öppnar dörren står han där i nya kläder. Han hade sin röda väst och ett par byxor och jag smälte bara av att se honom. Det började med att jag stod kvar där ute och vi kollade blygt på varandra och log. Tillslut sa han:

- Kom in, du blir ju alldeles dyngsur!

Jag stod och darrade medans Justin sprang upp för att hämta en handduk till mig. Jag började klä av mig och när Justin kom ner stod jag där skakandes i bara underkläder. Han stannade till i trappan och jag såg hur hans blick fäste sig på min överkropp.

- Men skynda Justin! Jag fryser ju ihjäl!

Justin sprang fort ner den sista biten och omfamnade mig hårt med handduken. Det kändes skönt att ha hans armar om mig igen. Efter att han värmt upp mig ett tag och det fortfarande var alldeles tyst kollar jag upp mot honom och våra blickar möts. Våra läppar var bara centimeter ifrån varandra och jag kände lukten av den gamla vanliga starka minten ifrån hans tandkräm. Jag virade in handduken över bröstet så att jag inte behövde hålla i handduken och sedan tog jag mina händer om hans kinder och drog hans huvud mot mitt. Min blick fixerade mig på hans läppar som han nu slickade sig om.

- Jag älskar dig, förlåt! 

Innan jag hann svara kysste han mig. Det började långsamt och vi började röra oss bakåt tills väggen stoppade oss. Han drog upp handduken som nu föll ner på golvet och jag kände hur jag ryste till av kyla. Han drog nu av sig sin tröja. När hans armar slingrade sig runt mig för att ge mig en stor kram kände jag hur hans varma hud mötte min kalla kropp som nu rös till.

När hans hand gled ner innanför mina trosor kved jag till. Han slutade nu och kollade upp förvånat på mig.

- Gjorde jag något fel eller så? frågade han oroligt.
- Nej nej nej, det var bra. Bara att du är så varm och jag så kall, därför kved jag typ till, hehe!

Han log nu och började kyssa mig igen. Samtidigt som hans fingrar var i mig lekte mina händer över hans bara rygg. Jag försökte få till ett bra grepp och tillslut blev det hans nacke som jag fick hålla ett hårt grepp om. Jag började stöna allt högre och högre och när jag kände att jag var nära på komma drog jag bort hans hand. Han skulle precis säga något men jag satte fingret för hans läppar och började kyssa honom på nacken, sedan ner på bröstet och sedan kom jag ner till hans jeans som satt löst runt midjan.

Jag drog ner dem fort och han stod där nu i kalsonger. Jag reste mig upp och vände honom så att han fick stå mot väggen. Jag tryckte min kropp mot honom och kysste honom hårt samtidigt som min hand smekte honom där nere och jag kände hur han vart alldeles hård. 

Precis när jag ska dra ner hans kalsonger plingar det på dörren. Vem kan det vara såhär sent? Vi drog på oss våra kläder fort och efter några minuter öppnar vi dörren. Där står nu ingen men vi hör hur några skrattar några meter bort och sedan ser jag hur dem försvinner ut ifrån Justins område. 

- Vad är det som luktar? frågade han.

Jag luktade och kände nu lukten av något starkt, det luktade klotter färg så det bara stank om det. 

- Vänta, stäng dörren en gång! bad jag Justin.

När han stängde dörren hade dem klottrat hela dörren med ordet: FAGGOT med stora röda bokstäver.

- Justin jag tror du inte vill se det här men..

Justin kom fort ut och stängde dörren. Jag såg hur hans min vart alldeles nere och han vart som stum. Han sa ingenting utan stod bara och kollade på den onödigt gjorda fula målningen.

- Äh det är väl ingenting, jag skiter i dem! sa han med klumpen i halsen.
- Justin, håll inte inne allt, du vet själv att i slutändan kommer allt ut? Du vill väl inte sluta som Demi Lovato gjorde?
- Vadå, att hon åkte in på rehabilitering och grejer? Nej det kommer jag aldrig göra, inte pågrund av alla äckliga haters där ute, dem förtjänar inte ens den uppmärksamheten. Dem förtjänar inte ens att få nämnas, men som sagt alla gillar olika men du har rätt, snart orkar jag inte hålla all den här ilskan inne. Som du märkt har redan ilskan börjat komma ut på dig och Enrique, det är bara början.

Jag blev nästan som rädd av det sista han sa, för jag hörde på rösten att han var riktigt arg. Bara inte det blir bråk mellan han och Enrique, då är hela filmen förstörd, så är även min och Enriques vänskap då, kanske även min och Justins. Jag får se till att ta tag i det här innan något hemskt händer.

Jag tog tag i Justins hand och vi gick in igen i huset. Han sa ingenting utan vi gick bara upp till hans rum och han la sig i sängen utan att säga ett ord. Jag höll om honom hela natten och han hade inte ens sagt godnatt till mig än. Jag tror att det var den här händelsen som fick honom att inse att det var nog nu. Nu skulle haters'arna få så mycket skit så det bara skriker om det. Och nu vet jag att Justin är villig att göra vad som helst för att just nu så skiter han totallt i vad pressen och familjen säger, inget kan stoppa honom denna gång, inte ens jag eller fansen.

--------------------------------------------------------
Vad tror ni Justin kommer göra? Kommer ilskan ut på Enrique eller kanske även nästa hater som håller på? Tror ni Melody kan hindra det, eller fansen? Vi får väl se vad som händer... KOMMENTEEERA!!

Kommentarer
Postat av: JesssicaBieber

Ooh shit..

Sjukt bra !

Fattar verkligen inte hur man kan skria så underbart bra?! :D



Meera ! <3

2011-05-06 @ 01:30:57
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Jätte bra ni måsste skrivs mer. Det sjukt spännande<3

2011-05-06 @ 06:12:04
URL: http://biebstorie.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-06 @ 06:30:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Clara

Omb,han kommer väl inte döda någon? Haha! Skriv mer :D

2011-05-06 @ 07:17:36
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Edith

Jätte bra, drama det gillar vi!! <3 :D Skriv meeeer! Ni är jätte bra på att skriva noveller...

2011-05-06 @ 07:23:50
Postat av: Anonym

Meeeer

2011-05-06 @ 07:25:46
Postat av: Anonym

hallå eran desing????

like ni den

2011-05-06 @ 09:03:18
Postat av: Julia

omg omg omg omg sååå bra! :D

2011-05-06 @ 14:08:34
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: malin

Jättebra! Meeeer! :D

2011-05-06 @ 14:36:54
Postat av: Vilma

Så grymt bra!!!!!! ;"D MEEER!! <3

2011-05-06 @ 15:24:11
URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra! Meeer!!! ;D<3

2011-05-06 @ 16:30:04
URL: http://jdrewbiieberstoriies.blogg.se/
Postat av: sofia

härligt att de är tillsammans igen, riktigt lättad över det! :'D

men snälla justin får inte göra nått dumt! snälla, det får han inte!

älskar novellen, meeeeer! :D

2011-05-06 @ 16:38:59
Postat av: bella

omg, omg, omg!!

så bra ;)

- meer!<33

2011-05-06 @ 17:19:19
Postat av: Anonym

as grymt!längtar tills nästa kommer:)

2011-05-06 @ 17:19:47
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-06 @ 17:41:34
Postat av: Josefine<3

Älskar din novell!<3

2011-05-06 @ 18:17:30
Postat av: SOPHIE

MEEER!<3

2011-05-06 @ 18:19:32
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Dom tvättade aldrig händerna efter det där .. ;s

2011-05-06 @ 21:46:42
Postat av: Jenny

Heej jag undrar bara vad faggot betyder eller va de va dom klottra snara gärna i ett inlägg om ni kan:)

2011-05-06 @ 23:49:34
Postat av: Bettan<3

Jättebra!<3

Meeeeeeeer!

2011-05-07 @ 00:20:04
Postat av: anonym

skiit bra men vad betyder faggot???? :S sorry om jag är lite efter... :(

2011-05-07 @ 01:36:33
Postat av: Jessie

Jag är helt besatt ! älskar den här novellen. Ni skriver sjukt bra !! :D

2011-05-07 @ 03:10:06
Postat av: kjh

läskig men bra , som vanligt , undra vad ska hända , guud jag längtar tills nästa kapitel , ni skriver så bra ;)

2011-05-07 @ 09:30:11
Postat av: Anonym

Mera ! :)

2011-05-07 @ 10:01:17
Postat av: Elelta

Längtr tills nästa kapitel!:) MORE :)

2011-05-07 @ 22:19:58
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

mera :D

2011-05-07 @ 23:10:36
Postat av: Anonym

OMG OMG OMG hahah jag har ingen anning men kan det itne bli drama mellan mellody och Jb inte bara i ett kaptiel utan i flra och så blir dom sams? :):) skItbra meeeeeeeeeer :DD::D:

2011-05-08 @ 14:15:17
Postat av: .

asbra ,mer!

2011-05-10 @ 20:00:36
Postat av: Anonym

mer mer mer älskar det här!

jag gillar också när ni skriver alla ditaljer

haha!

love

2011-05-20 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0